Rettingar til 2.opplag:

S. 22: Spradebukse: KNAPPAR: 1 (1) 1 (1) 1 STK 2 (2) 3 (3) STK

S. 43: Silkegenser: PINNAR: Rundpinnar og strømpepinnar nr 3 og 4,5

S. 57: Genserkjole: Diagram. To orange ruter skal vere lilla i 13. omg. Korrekt diagram:


S. 117: Kufte frå Sunnhordland

BAKSTYKKET: Strikk vidare kvar side for seg og fell 1 m i halssida på neste p = 29 (29) 31 m att til kvar skulder.... Fell av dei siste 8 (8) 10 m på p.
FRAMSTYKKET: Fell til hals på neste omg: dei første 26 (28)28 m (= høgre framstykke) og dei siste 10 (12) 12 m (= venstre framstykke. Strikk 34 (36) 38 m, fell av dei neste 40 (42) 42 m, strikk dei siste 34 (36) 38 m. Strikk ferdig kvar del for seg = 36 (36) 39 m igjen på kvar del. Fell vidare på kvar 2. p i halssida: 2 m 1 (2) 2 gonger og 1 m 3 gonger. Det er no 29 (29) 31 m att til skulder.

S. 121: Silkegenser: PINNAR: Rundpinnar og strømpepinnar nr 3 og 4,5

S. 128: Finaste vottane. Vanleg vrangbord: 2 vridd r, 2 vr


Rettingar til eit ev. 3.opplag:

s. 30: Stripedress: BEIN: ...Strikk glattstrikk til arbeidet måler 5 (9) 12 (14) (8) 11 (13) cm. Auk no 1 m. på kvar side av dei 2 m. på innsida av beinet kvar 1,5. (2) 2( 2) cm 10 (11) 12 (14) gonger...

s. 54: Genserkjole: FRAM - OG BAKSTYKKE: ...(ved ermmaskene) = 172 (180) 188 (208) 220 (228) 236 m ... = 124 (132) 140 (148) 160 (168) 176 m.

s.61: Mønsterkufte: RAGLANFELLING: *Strikk 2 m r sm, strikk 2 m i farge 1, 2 m vridd r 
sm,... 

S. 70. Finjakka: MØNSTER: 1.p. (retta): 1 r *2 vr, 2 r, 2 vr* slutt med 1 r.

s. 73. Finjakka: ERME: Skift til p nr 3 og strikk mønster vidare samtidig som du aukar 2 1 m i kvar side kvar



s. 75. Serk: OVERVIDD: 50 (54) 58...
HEIL LENGD: 39 (34) 40 (46) 48 39 (46) 53 (61) 65 cm
Kommentar: Ser at eg har tatt godt i åpå lengda på denne kjolen og fleire har vore i kontakt fordi dei ønsker ein kortare variant. Det er ingenting i vegen for det: Auk då tettare på skjørtet og avslutt når det er den lengda du ønsker.


s. 78. Finaste kjolen. OVERVIDD: 50 (54) 58...


s. 92. Bolero:
Overvidd: 50 (52) 56...

s. 109. Jakke med sjalskrage.

FRAM- OG BALSTYKKE: Samtidig når arbeidet måler 48 (50) 52 (54) cm, feller du av 6 m i kvar side til ermehol (3 m på kvar side av sidemerka, slik at det blir 59 (61)67 (69) m til kvart av framstykka og  94 (98) 106 (110) m til bakstykket.

BAKSTYKKE: Fell 3 m i starten av dei 2 neste p. Strikk vidare fram og tilbake og fell 3 m i starten av dei 2 nestep. Vidare 1 m i starten av kvar p 5 10 gonger...

s. 111 ERME: Auk vidare m midt under ermet kvar 3,5 cm...

s.118: Trimgenser: GARNMENGD:  350 (400) 450 gram  200 (230) 280 gram

s. 120: RAGLANFELLING: Når du har felt til raglan i alt (18) 23 (27) gonger strikkar du rundt i ribbestrikk, men på dei to største str  held du fram med raglanfellingane på ermane ein omg til før du strikkar også ermaskene i ribbestrikk (= 88 (96) 104 m att)....Fell av dei 44 (48) 52 m midt framme.

HETTEHALS: ...og legg opp (68) 68 (72) masker midt framme.
 ERME: Strikk vrangbord 1 vr, *2 r, 2 vr*, avslutt med 1 vr.1 r, *2 vr, 2 r*, avslutt med 1 r.


s. 127. Rillestrikka sokkar: HÆL: Strikk 9 (10) 11 (12) 13 (14) 15 p på p riller.

TÅFELLING: 
1. p: *2 r, 2 m r sm*. Gjenta *–* ut p = 23 (26) 29 (32) 35 (38) 41 21 (24) 27 (30) 33 (36) 39 m
2.– 4. p: r utan felling
5. p: *1 r, 2 m r sm*. Gjenta *–* ut p = 15 (17) 19 (21) 23 (25) 27 14 (16) 18 (20) 22 (24) 26 m.
6. p: r utan felling.
7. p: 2 m r sm Gjenta ut p = 8 (9) 10 (11) 12 (13) 14 7 (8) 9 (10) 11 (12) 13 m.
Dra tråden gjennom m.

Sist oppdatert 24.02.15, Kathrine Gregersen

14 kommentarer:

  1. Hei. Ser ut til at det er feil i overvidde iallfall på Finaste kjolen str 1 år, Serk str 1 år og bolero s. 92 str 1 år (lik vidde på 1 og 8 år)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Såg ikkje kommentaren din før no. Du har så rett. Takk for at du kjorde meg merksam på dette. No har eg sett det inn i lista.

      Slett
  2. Hei! Jeg strikker mønsterkofta, og ser at det mangler en del om knappestolpene.
    1. Hvordan skal de best festes til jakka?
    2. Hvordan festes beleggene helst til jakka?
    3. Skal maskene fra beleggene inkluderes i halskanten?

    SvarSlett
  3. Fant en feil i antall masker i lommene på jakke med glidlås. Oppsummeringa av antall masker er feil, fører til en følgefeil i oppsummeringa av antall masker enda en gang.
    Er uansett superfornøyd med alle oppskriftene dine, anvendelige plagg som brukes så mye at det må lappes og lappes. Tusen takk!

    SvarSlett
  4. Hei! Strikker trimgenser str L. Det står i mønsteret at etter delingen skal begge merker stå midt i et vrang felt. Dette stemmer ikke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sitter her og lurer på det samme. Hvordan løste du det?

      Slett
  5. Christine Dam Bendiksen22. august 2015 kl. 12:22

    Hei!
    Jeg er igang med Finjakka, og det er noe med ermeøkningen som ikke stemmer. F.eks. for den minste størrelsen skal man øke 12 ganger med 2,5 cm mellom. Dette gir et erme på 30 cm hvilket slett ikke passer med at man allerede skal felle til åpnng ved 18 cm. Jeg antar at det er korrekt antall økninger, men at det er for mange cm mellom hver?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Eg har det ikkje framføre meg akkurat no, så får ikkje finrekna på det. Men ser at det må vere ein drøy cm mellom aukingane for at det skal gå opp?

      Slett
    2. Hei igjen. Da har jeg funnet frem dette gamle strikketøyet, vil forsøke å få det ferdig. Ser det ikke er kommet noen oppdatering på ermeøkningene ennå... Hva skal jeg gjøre for å få ermene til å passe?

      Slett
  6. Hei! Jeg strikket serk i størrelse 1 år. Nå er jeg ikke en supererfaren strikker, men kan det være noe galt med ermelengden? Jeg har strikket ett erme ferdig, og det ser alt for lite ut til jenta på 6mnd...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Lisbeth!
      Ermet på denne kjolen er smalt og litt kortare en vanleg erme. Men har ikkje fått tilbakemelding om at dei er FOR små.. Har du rett strikkefastheit?

      Slett
  7. I oppskrifta til silkegenser til vaksne så skal ein legge opp 92 masker i starten til str s; det må vera feil og blir alt for trangt: Til barn i str i str 10 og 12 år skal ein legge opp 96 masker. Og så ser eg at det står 14 og 18 masker til erme på barnegenseren, medan 12 masker til erme på vaksengenseren (og likt i alle str) -det kan vel ikkje stemme?

    SvarSlett
  8. Vedr Fiskartrøye str 1 år, s. 96. Stemmer det at en skal plukke opp så en har ca 80 masker til halskant? Mtp at en hadde 80 masker før en felte til 10 masker til hals, og en har foretatt ca 2 omganger til med raglanfelling. Jeg mistenker at det er en feil et eller annet sted.

    SvarSlett
  9. Hei, jeg holder på å strikke Enkelt babysett, jakken, jeg strikker minste størrelse, men feilen slik jeg ser den, gjelder alle størrelser.
    Jeg har laget ermehull, og strikker videre, så står det slik: Strikk til arbeidet måler 14 (15)osv eller kanten framme er 47 (51) osv riller. Men det må da vel være "Strikk til arbeidet måler 14 (15) osv fra ermehullet" Nå gjenstår bare den nedre rillekanten på ca 2 cm, og hel lengde skal være 25 (27) osv.
    Jeg ser at det er skrevet likt på raskt babysett, og jeg skjønner hva du har gjort, målt nedenfra. Men når man strikker ovenfra, måler man ovenfra. Det var iallefall veldig forvirrende, og jeg lente meg på min lange gode strikke-erfaring. Ellers vil jeg takke for en glimrende bok, den er suverén :)

    SvarSlett